Berényi család

Családi blog. Vagy olyasmi.

Csajoknak

Cornify

Tanévzáró

2010.06.29. 01:48 - Konrad

Címkék: iskola dorka

Megvolt Dorkának az első év a suliban. Könnyebb volt, mint amire számítottam, és ráadásként úgy jött a nyári szünet, hogy kicsit hiányzik Dorkának az iskola. Vagyis nem utálta meg. És ez jó.

Az talán még jobb, hogy kapott négy tárgyból dicséretet: matekból, olvasásból, környezetismeretből és rajzból.

Ennek örömére kapott egy könyvet is az iskolai ünnepségen:

A bizonyítványt már az osztályteremben vehette át:

(Itt érdemes megnézni a padokat. Ha igaz, másodikban már ilyen pad-elrendezésben fognak tanulni. Én annó az előző évezredben már így tanultam alsóba, és szerettem. Szerintem Dorka is szeretni fogja.)

Most pedig: NYÁR! 

A bejegyzés trackback címe:

https://berenyi.blog.hu/api/trackback/id/tr32117611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása